Podróże siedziały we mnie od zawsze.
Fotografia towarzyszyła mi dotąd na użytek prywatny.
Z połączenia obu pasji powstał blog fotos&travels.
Niech stanie się inspiracją do poznawania różnych kultur, miejsc, ludzi i samego siebie.



poniedziałek, 19 czerwca 2017

Kino Końkret - Bieszczady

 

Więcej zdjęć na:
https://www.facebook.com/pg/fotosandtravels/photos/?tab=album&album_id=1434974383214896

Popijam herbatę z suszonymi malinami. Utrwalam wspomnienia. Wczoraj wiele osób zaprosiłam do polubienia wyjątkowego miejsca jakim jest KINO Końkret w Zatwarnicy. Dziś trochę fotek z weekendowej wizyty. Jestem świadoma, że klimatu Końkretu nie odda żadej obraz. Jestem świadoma, że takich ludzi jak Robert i Jola Jarecka jest garstka. Zapaleńcy i pasjonaci, miłośnicy kultury wysokiej, a przy tym osoby o wielkim sercu. Jeśli przypadkiem traficie w Bieszczady zajrzyjcie tam na pyszne domowe ciasto (sernik z mlekiem kokosowym mniam, mniam), po naturalne mydła i gliniane mydelniczki wytwarzane przez Jolę, lecz przede wszystkim by zobaczyć ostatni w Bieszczadach (ocalony przez nich) Park Konny oraz poznać lokalną, wielokulturową tradycję i historię.

Kino Końkret, Zatwarnica, Bieszczady, Polska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz